.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۴۰ هزار شغل در مازندران ایجاد می شود
استاندار مازندران با بیان اینکه سال قبل با آموزش های مهارتی برای ۱۵ هزار نفر شغل ایجاد شد گفت: امیدواریم در سال جاری این رقم به ۴۰ هزار نفر افزایش یابد.

به گزارش شمال نیوز، ربیع فلاح جلودار پیش از ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه بزرگ مهارت در ساری، اظهار کرد: درسالی که مزین به شعار اقتصاد مقاومتی اشتغال و تولید شده است آموزش‌های فنی و حرفه ای می‌تواند در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش چشمگیری داشته باشد.

وی آموزش‌های فنی و حرفه ای را محور اشتغال و کارآفرینی خواند و تصریح کرد: مربیان مجرب با کارگاه‌های فعال و استانداردهای آموزشی رشته‌های متنوع می‌تواند ضامن فردای بهتر با جوانان ماهر باشد.

استاندار مازندران در ادامه از برپایی نمایشگاه با نظم و براساس نیاز روز جوانان جویای کار تشکر کرد و افزود: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای همه ساله با برپایی نمایشگاه‌های بزرگ از دستاوردهای کار آموزان و واحدهای تحت نظر خود و نشان دادن گوشه ای از توانمندی‌های این اداره کل توانسته دولت را در تحقق اشتغال زایی جوانان جویای کار کمک کند به طوری که در سال گذشته با آموزش‌های مهارتی و پیگیری‌های صورت گرفته بیش ۱۵ هزار نفر جوانان جویای کار مشغول شده‌اند و امید واریم در سال جاری این رقم افزایش یافته و به حدود ۴۰ هزار نفر برسد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.05 seconds.